Contact

Nog vragen?

  • Wat maakt Evite zo bijzonder?

    Heb je even?! Eigenlijk moet je dat aan onze referenties vragen. Het belangrijkste? We denken aan alles. Alles ja. En regelen het. In hospitality, veiligheid en het creëren van een optimale beleving zijn we bloedfanatiek. Gewoon, omdat we niet anders kunnen. En dat maakt ons bijzonder.

  • Kunnen wij ook de uitnodigingen zelf verzorgen?

    Natuurlijk kan dat. We geven graag advies hoe we tot een passend uitnodigingstraject komen. Dat verzorgen wij graag, maar kunnen jullie ook zelf doen. Eigenwijs als we zijn, overtuigen we je graag waarom we het wel voor jullie doen. Dan kun je namelijk rekenen op een aflevergarantie en vooral ook een stuk minder gedoe. Bounce- handling, reminders naar iedereen die nog niet heeft gereageerd en altijd een actueel overzicht bijvoorbeeld. Houden we van.

  • Maakt Evite ook een complete website voor het evenement?

    Dat kan zeker! Naast een registratiewebsite maken we ook extra informatie pagina’s met bijvoorbeeld het programma, de routebeschrijving of andere informatie als je wilt.

  • Wij willen alles in onze eigen huisstijl, kan dat?

    Wij maken alle communicatie uitingen en registratiewebsites in de (huis)stijl van de opdrachtgever of specifiek voor het evenement. Dus: ja, dat kan!

  • Kunnen we zowel per post als digitaal uitnodigen?

    Per post, digitaal, SMS  en zelfs telefonisch (of combinaties daarvan!): wat je wil. Wij adviseren graag over wat het beste werkt voor jouw doelgroep, over de timing en anticiperen op de respons.

  • Kunnen gasten zich naast een online formulier ook telefonisch of per post aanmelden?

    Ja zeker. Evite biedt ook een servicecenter voor de afhandeling van registraties of het beantwoorden van vragen van jullie gasten. Een servicecenter ja, geen callcenter. Voor elk event is er een apart telefoonnummer en we beantwoorden altijd vanuit jouw bedrijf.

  • Wij doen onze registratie zelf, kunnen we Evite wel voor de ontvangst inhuren?

    Nee. Daar kunnen we kort over zijn. Evite staat voor kwaliteit en ondanks dat we veel vertrouwen hebben in de medemens, kunnen we niet garanderen hoe de bezoekers het registratieproces hebben ervaren. Als onze hostesses de gasten welkom heten met ons systeem willen we zeker weten dat het registratieproces klopt. Het zit ‘m in de combinatie van data-zekerheid, data-integriteit en een vloeiend proces dat samenkomt in de korte periode van ontvangst. Dan moet álles kloppen.
    Eigen hostesses dan? Nee ook niet. We werken alleen met onze eigen hostesses. Goed getraind en een geoliede machine. Daar zijn we gierend trots op!

  • Bij welke type evenementen kan Evite van dienst zijn?

    Je hebt Evite nodig bij elk evenement waar goed invitatiemanagement belangrijk is. Congressen bijvoorbeeld, maar ook seminars, beurzen, jubilea, openingen of  netwerkbijeenkomsten. Wij zorgen voor een vloeiend verloop en een perfecte beleving, zonder dat we zelf zichtbaar zijn. Kijk eens naar onze cases voor verschillende voorbeelden.

  • Kunnen bezoekers via mobiel of tablet registreren?

    Uiteraard. Evite zorgt dat alle e-mails en websites responsive zijn en daardoor op alle devices werken.

  • Heeft Evite een betaalmodule?

    Ja, Evite kan direct het betaalproces via onder andere iDeal, Paypal en creditcard verzorgen. Heb je een combinatie tussen gratis en betaalde kaarten? Geen probleem. Ook is het mogelijk om een factuur te genereren voor de deelnemer of gast.

  • Kan ik Evite ook inhuren voor internationale evenementen?

    Tuurlijk! Uitnodigingen en registratiewebsites maken we net zo makkelijk in verschillende talen. De coördinaten van het feestje zijn wel van belang, want Evite levert alleen op locatie in Nederland en België.

  • Wat zijn de prijzen van Evite?

    Dat is geheel afhankelijk van wat je nodig hebt. Eén ding is zeker; we zijn niet de goedkoopste. Want kwaliteit, goede service en maatwerk kosten nu eenmaal geld. Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat.

  • Ons evenement heeft deelsessies (workshops). Houdt de registratie hier rekening mee?

    Uiteraard. Workshops met een maximaal aantal deelnemers, indeling op basis van criteria, voorkeuren of persoonlijke gesprekken plannen is voor Evite echt geen probleem. Met onze tools kunnen we al veel automatisch doen en anders ontwikkelen we toch gewoon even door? Je bent een nerd of je bent het niet, toch?

  • Wij verwachten veel bezoekers op hetzelfde moment, kan Evite de registratie vlot laten verlopen?

    Vlot is een understatement. Wij willen geen rijen. Geen. Dus regelen we dat. Evite is gespecialiseerd in een snelle en persoonlijke ontvangst. We kunnen flexibel schalen met één of meerdere hostesses. Met een geprinte of digitale barcode, een QR-code per SMS of op naam kunnen gasten heel snel inchecken. Zo hoeft een gast nooit lang te wachten om toegang te krijgen.

  • Volgens mij heb ik echt iets unieks, kan Evite mij helpen?

    Spannend! We zijn benieuwd. Evite denkt graag met jullie mee omtrent het invitatiemanagement en mocht het echt niet passen in ons huidige proces, systeem of aanpak, dan maken we gewoon iets nieuws. Op maat ja, want we zijn datanerds en techneuten en vinden dat het gewoon moet kloppen. Reken daarbij wel op eigenwijze bemoeienis. We hebben jarenlange ervaring en weten als geen ander welke zaken goed of minder goed werken in het proces of een systeem.  Daarentegen leren we graag van anderen, dus kom maar op!

  • Ik kan toch ook gewoon een gratis formuliertje op internet plaatsen voor m’n registraties of een toolsupplier inschakelen ?

    Ja dat kan ook. Het is geen rocketscience wat we doen. Verwacht je echter veel bezoekers of wil je een formulier met meer dan alleen standaard invulvelden? Dan is service, flexibiliteit en maatwerk geen overbodige luxe. De verantwoordelijkheid en stress bij het uitnodigen, registreren, inplannen en ontvangen van alle gasten is behoorlijk tijdrovend en al gauw een dagtaak als het niet je dagelijkse bezigheid is. Wil jij je liever focussen op je eigen baan, bel ons dan gewoon. Dan weet je zeker dat het goed komt.

  • Kan ik naast de gasten ook de crew, organisatie aanmelden ?

    Zeker. Evite werkt voor álle bezoekers van evenementen. Naast gasten zijn crew, VIP’s, medewerkers van de opdrachtgever, pers en artiesten ook bezoekers van het evenement. Evite zorgt voor een passend invitatietraject voor iedereen.

  • Wat zijn de bedrijfsgegevens van Evite?

    Het post- en bezoekadres is: Bocht van Guinea 25, 2515 MA  Den Haag. 

    Evite Services BV staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer  27305593. 

    Het BTW-nummer is: NL 818477507B01

    Via 070-4272351 of info@evite.nl kan er contact worden opgenomen met de medewerkers van Evite.